برای ایجاد جدول در اسناد و مقالات از تب Insert گروه Tables گزینه Table را انتخاب می‌کنیم، در کادر بازشده براحتی می‌توانید با حرکت ماوس تعداد ردیف‌ها و ستون‌های مورد نظرمان را انتخاب کنیم و یا از طریق گزینه Insert Table تعداد ستون‌ها و جداول مورد نظرمان را وارد کنیم.

پس ار تهیه ویدئو تمامی مراحل آموزش را مرحله به مرحله دنبال کنید.

بکارگیری جدول در تمامی اسناد و مقالات امری اجتناب‌پذیر است، لذا فراگیری این مبحث برای تمامی کاربران امری بسیار ضروری است.

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
10,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید