فرمت عناوین و متن اسناد با Design_Document Formatting

تعیین فرمت عناوین
بدون امتیاز 0 رای

برای کار با Document Formatting و تنظیم فرمت و الگوی عناوین از تب Design به گروه Document Formatting می‌رویم و از کشویی باز شده الگوی مورد نظر را انتخاب می‌کنیم، ....

بعد ار تهیه ویدئو تمامی مراحل آموزش را مرحله به مرحله دنبال کنید.

کاربردی با ذکر مثال
0
10,000 تومان

بوک‌مارک کردن عبارات با Insert_Link-Bookmark

ایجاد Bookmark
بدون امتیاز 0 رای

 برای ایجاد Bookmark ابتدا در ابتدای عبارت مورد نظر قرار گفته بعد از تب Insert به گروه Links رفته و گزینه Bookmark را انتخاب می‌کنیم، در کادر محاوره‌ای باز شده و در بخش Bookmark Name .....

بعد ار تهیه ویدئو تمامی مراحل آموزش را مرحله به مرحله دنبال کنید.

کاربردی با ذکر مثال
0
10,000 تومان

چاپ دورو با Insert_Page Number-Mirror Page

افزودن شماره صفحه و چاپ دورو
بدون امتیاز 0 رای

برای ایجاد شماره صفحه از تب Insert به سراغ گروه Header & Footer می‌رویم و بسته به اینکه بخواهیم  شماره صفحه را در سربرگ یا پاورقی ایجاد کنیم، Header یا Footer را انتخاب می‌کنیم تا ناحیه مربوطه در صفحه فعال شود،

در این حالت در گروه Header @ Footer گزینه دیگری بنام Page Number اضافه خواهد شد، با انتخاب این گزینه در کادر محاوره‌ای باز شده......

بعد ار تهیه ویدئو تمامی مراحل آموزش را مرحله به مرحله دنبال کنید.

کاربردی با ذکر مثال
0
10,000 تومان

افزودن پاورقی و سربرگ با Insert_Header-Footer

افزودن سربرگ و پاورقی
بدون امتیاز 0 رای
برای ایجاد سربرگ و پاورقی از تب Insert به گروه Header & Footer می‌رویم و با گزینه‌های Header و Footer می‌توانیم از الگوهای ارائه شده استفاده کرده یا الگوی اختصاصی ایجاد کنیم.

بعد ار تهیه ویدئو تمامی مراحل آموزش را مرحله به مرحله دنبال کنید.

کاربردی با ذکر مثال
0
10,000 تومان

افزودن یادداشت به عبارات و واژگان با Insert_Comment

افزودن یادداشت به عبارات و واژگان
بدون امتیاز 0 رای

برای ایجاد Comment و یادداشت به عبارات و جملات از تب Insert گروه Comments گزینه Comment را انتخاب می‌کنیم، در پنل باز شده می‌توانید متن و نقطه نظرات و توضیحات خود را وارد کنید، همچنین برای سایر  کاربران این امکان وجود دارد تا پاسخ نقطه نظرات شما را نیز وارد کنند......

ار تهیه ویدئو تمامی مراحل آموزش را مرحله به مرحله دنبال کنید.

کاربردی با ذکر مثال
0
10,000 تومان

افزودن جدول با Insert_Table

افزودن جدول
بدون امتیاز 0 رای

برای ایجاد جدول در اسناد و مقالات از تب Insert گروه Tables گزینه Table را انتخاب می‌کنیم، در کادر بازشده براحتی می‌توانید با حرکت ماوس تعداد ردیف‌ها و ستون‌های مورد نظرمان را انتخاب کنیم و یا از طریق گزینه Insert Table تعداد ستون‌ها و جداول مورد نظرمان را وارد کنیم.

پس ار تهیه ویدئو تمامی مراحل آموزش را مرحله به مرحله دنبال کنید.
کاربردی با ذکر مثال
0
10,000 تومان

افزودن فلوچارت‌های سازمانی Insert_Smart Art

افزودن فلوچارت‌های سازمانی
بدون امتیاز 0 رای

برای ایجاد فلوچارت‌های سازمانی به گزارشات و اسناد اداری از تب Insert گروه Illustrations گزینه Smart Art را انتخاب می‌کنیم، در کادر محاوره‌ای باز شده الگوهای بسیار متنوعی از فلوچارت‌ها در دسترس شماست، می‌توانید مناسبترین را انتخاب کنید،

برای آموزش بیشتر و کاربردی نحوه عملکرد Smart Art محتویات ویدئو را بدقت دنبال کنید.
کاربردی با ذکر مثال
0
10,000 تومان

افزودن صفحات جدید و جلد مقالات با Insert_Pages

افزودن صفحه جدید
بدون امتیاز 0 رای

برای ایجاد جلد یا صفحه Cover Page برای اسناد و مقالات باید از تب Insert به گروه Pages برویم و گزینه Cover Page را انتخاب کنیم، در کادر محاوره‌ای باز شده الگوهای بسیار متنوعی از صفحات آغازین در دسترس شماست که می‌توانید نمونه مورد نظرتان را از این مجموعه انتخاب کنید،

همچنبن ممکن است نیاز داشته باشید در ادامه مقاله یا سند یک صفحه خالی ایجاد کنید، گزینه Blank Page برای این کار به ما کمک خواهد کرد، ... برای آموزش کاربردی نحوه عملکرد گزینه‌های گروه Pages حتماً به آموزش ویدئو بخوبی توجه کنید و مراحل را گام به گام دنبال کنید.

کاربردی با ذکر مثال
0
10,000 تومان

افزودن نمودار و اسکرین‌شات با Insert_Chart-ScreenShot

افزودن نمودار و عکسبرداری از برنامه‌های باز
بدون امتیاز 0 رای

یکی از نیازمندی‌های کاربران Power Point استفاده از المان‌ها، تصاویر، جداول و بویژه نمودارهاست، این نمودارها خروجی خود را از برنامه Excel می‌گیرند و اطلاعات نمودارها در برنامه Excel پردازش می‌شوند. با کمک تنظیمات Excel می‌توانیم نمودارهای مورد نیاز را ترسیم کنیم. دسترسی به این گزینه در تب Insert گروه Illustrations قابل دسترس هست.

همچنین با استفاده از گزینه Screen Shot می‌توانید از برنامه‌های باز در محیط ویندوز اسکرین‌شات تهیه نموده و در اسلایدها از آنها استفاده کنید.

کاربردی با ذکر مثال
0
10,000 تومان

جستجو و جابجایی عبارات مورد جستجو با Home_Find_Replace

یافتن و جابجایی عبارت مورد جستجو
بدون امتیاز 0 رای

برای یافتن و جستجوی عبارات مورد نظر می‌توانیم با استفاده از کلیدهای کنترلی Ctrl+F عبارات مورد نظر را در کوتاه‌ترین زمان جستجو کنیم، این قابلیت فهرستی از عبارت یافته شده را در تمامی پاراگراف‌های سند در یک پنل نمایش خواهد داد و شما را قادر می‌سازد تا براحتی پاراگراف‌های مورد نظر را نیز بیابید.

کاربردی با ذکر مثال
0
10,000 تومان

تنظیمات سبک‌های نوشتاری و عناوین با Home_Styles

سبک‌های نوشتاری عناوین پاراگراف
بدون امتیاز 0 رای

کار با سبک‌های نوشتاری در ایجاد عناوین پاراگراف‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است، یکی از کاربردهای بسیار مهم Styles در تب Home و سبک‌های نوشتاری در ایجاد فهرست مطالب هوشمند و همچنین ایجاد ساختاری استاندارد برای ایجاد اسناد اداری، متون و گزارشات اداری، مقاله‌ها و پایان‌نامه‌ها است. در این بخش با سبک‌های نوشتاری Heading و Normal آشنا خواهید شد.

بدون کمک سبک‌های نوشتاری هرگز قادر نخواهید بود متنی استاندارد و فهرست مطالبی استاندارد ایجاد کنید.
کاربردی با ذکر مثال
0
10,000 تومان

Home_Tab_Stop

توقف پله‌ای کلید Tab در جانمایی عبارات
بدون امتیاز 0 رای

یکی از دغدغه‌های بسیار مهم کاربران Word جانمایی عبارات در نقاط مختلف متن است که در غالب موارد برای جابجایی عبارت به مکان دلخواه از کلید Space استفاده می‌کنند که امری بسیار اشتباه و غیر حرفه‌ای است، برنامه ورود برای این منظور امکاناتی را تحت عنوان Tab Stop در اختیار کاربران قرار داده که براحتی می‌توانید با کمک آن ابزار عبارات مورد نظرتان را به هر مکان دلخواه منتقل کنید و یا حتی مکان مناسب و استاندارد برای درج امضا در پایان نامه‌ها و یا جانمایی محل امضا در قراردادها را تعیین کنید.

10:00 دقیقه
0
10,000 تومان