تأثیر برنامه‌ریزی استراتژیک بر مدل Scor زنجیرا تأمین

برنامه‌ریزی استراتژیک و مدل Scor
بدون امتیاز 0 رای

تأثیر برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی بر مدل Scor زنجیره تأمین

تحولات اقتصادی، الزامات بازار، شدت رقابت، فناوری‌های جدید، تغییرات سطح انتظارات مشتریان و سازمان‌ها، تعدد و تنوع عوامل و منابع تأمین و بسیاری مقوله‌های دیگر سبب شده است تا بازراهای مصرفی و تجاری دائماً دستخوش تغییرات شوند، از طرفی زمینه را برای ارزش آفرینی در یک اقتصاد مبتنی بر شبکه فراهم آمده است که از آن به عنوان زنجیره تأمین یاد می‌کنند. انجمن زنجیره تأمین مدل جامعی از فعالیت‌های انجام گرفته در کل زنجیره فراهم نموده است و آنرا مدل مرجع عملیات‌های زنجیره تأمین (SCOR) نام نهاده‌اند.  

1:00
0
2,000 تومان